23-10-16

wanneer het tekenen je even teveel wordt en je dan maar foto's gaat nemen (van je tekeningen)


Ik tekende, ik tekende en ik tekende nog meer. Ofja, ik 'illustreerde' ofzoiets. Dat deed ik overdag, 's nachts, daartussen en daardoor. Ik heb sinds kort de vreemde gewoonte van om drie uur 's ochtends wakker te worden, waarna ik niet meer in slaap kan vallen, waardoor ik dus maar vier uur slaap per nacht krijg. Deze schetsboekpagina's zijn daarvoor gemaakt. Alles vanaf de laatste pagina die ik hier laat zien, heb ik als een halve zombie neergeklad. Benieuwd  of iemand het verschil ziet. (Ohja, als je je afvraagt waarom midden in die zin ineens heel irritant een komma staat (irritant want in mijn hoofd is het dan altijd alsof ik tegen een muur aan loop), ik heb me laten vertellen dat tussen twee werkwoorden een komma moet staan. Dus dat doen we dan maar.)

















9 opmerkingen:

  1. Love je tekeningen. Echt altijd zo mooi, ook al zeg jij van niet. Ik hou van je tekeningen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt, wat een mooie tekeningetjes maak je! Heel leuk om naar te kijken. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook deze tekeningen zijn gewoon weer heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij ongelofelijk veel talent! Wat een prachtige tekeningen, wauw! xx

    LITAH

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs met maar 4 uur slaap kan jij alsnog mega mooi tekenen, wowie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LISE, dit is zo ongelooflijk mooi, please. EN hey, zie ik daar een kookpot zonder pasta maar met iets anders? Is het pasta rantsoen eindelijk over dan? (Ik kan hiernaar blijven kijken, ik wil er nog zien, please)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, dat zie je goed, ik kocht een zak aardappelen en eet nu consistent pasta - aardappelen - couscous (met groentjes natuurlijk he)

      Verwijderen
  7. Wauw Lise! Ik krijg echt altijd zoveel zin om te tekenen wanneer ik jouw prachtige creaties zie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tekeningen zijn echt zoo prachtig! Jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen